Často kladené otázky (FAQ)
Použijte prosím SMTP server, který vám přidělil váš poskytovatel hostingu nebo samotného e-mailu.
Podporovány jsou pouze porty 465 a 587 a NIKOLI 25.
Pokud vaše SMTP podporuje pouze port 25 nebo žádné SMTP přiděleno nemáte,
můžete použít mail.midgard.cz – server NE vyžaduje žádné ověření (port je 25).
Povolený je na portu 25 pouze náš mail server, jinak je port 25 v naší síti blokován kvůli SPAMu.
- Vyzkoušejte zda jdou i jiné webové stránky třeba www.seznam.cz nebo www.google.cz
- Pokud je to možné, zkuste jestli funguje připojení na jiném vašem zařízení. Pokud ano, je vaše připojení v pořádku a
problém je v nastavení jednoho konkrétního vašeho zařízení. Zkuste jej restartovat. Pokud si nebudete vědět s jeho
zprovozněním rady, rádi vám pomůžeme, ale bude to pravděpodobně placený servis. - Ověřte, že Vaše zařízení (počítač, tablet, telefon a jiná zařízení) je připojeno k sítí drátově nebo bezdrátově.
– Pokud Ano postupujte bodem 4.
– Pokud Ne, tak je problém s Vašim domácím zařízením (wifi router, switch atd.) – vyzkoušejte na 15 vteřin odpojit
napájení z elektrické sítě – pokud problém přetrvává, nic na zařízení nemačkejte a volejte technickou podporu + 420 530 505 800 - Zkontrolujte jestli na napájecím trafu od internetu svítí LED dioda (modře, zeleně, bíle). Pokud NE volejte technickou podporu, pokud
ANO postupujte bodem 5.
- Jako další krok odpojte napájecí kabel (4) na 5 vteřin z elektrické sítě a ověřte jestli není na domácí síti někde povytažený síťový konektor.
V dalším kroku ověřte zda jsou správně zapojené kabely v napájecím trafu:
(2) – červený konektor (černý kabel) je ve zdířce POE a vede k anténě na střechu
(3) – zelený (nebo jiná barva) je konektor ve zdířce LAN a vede do domácí sítě ( routr, switch atd.)
!!!POZOR!!! Pokud prohodíte konektory (2) a (3), může dojít k poškození zařízení na domácí síti.
Ve zdířce POE je trvale napájení 24V.
Pokud nedojde ke zprovoznění služeb, obraťte se na technickou podporu na telefonním čísle +420 530 505 800.
Na ostatní tlačítka prosím nemačkejte.
Veřejnou IP adresu a porty Vám rádi nastavíme. Ceny najdete na webu v sekci Domácnosti / Ostatní Informace.
Pro nastavení kontaktujte obchodní linku, kde bude vytvořen požadavek na nastavení této služby.
Telefonní číslo obchodní linky je +420 530 512 012.
ANO, heslo bývá zaznamenané v našem systému a nebo je poznamenané na smlouvě od internetu. Stačí zavolat na obchodní linku nebo technickou podporu.
Telefonní číslo obchodní linky je +420 530 512 012.
Telefonní číslo technické podpory je +420 530 505 800.
ANO, Tarif je možné změnit podle aktuální nabídky. Více informací získáte na obchodní lince.
Telefonní číslo obchodní linky je +420 530 512 012.
ANO, Službu internetu je možné přerušit bez jakýchkoli sankcí a pokut. Informace obdržíte na obchodní lince.
Telefonní číslo obchodní linky je +420 530 512 012.
Po-Čt: 7:00-17:00, Pá: 7:00 – 15:00
Sběrný účet pro platby za připojení k internetu a hlasové služby: 2800010003/2010.